close

我要在這邊介紹一首歌   由

 

The All-American Rejects中文翻譯是<全美反對陣線> 


 

It Ends Tonight

 

http://www.youtube.com/watch?v=yfdAGkjHGac&ob=av3e       找不到音樂...先給YouTube 是MV喔!

先看再說吧  至於他們剛開始用煙火射人    我也不知什麼回事= =

歌詞附上

 

Your subtleties
妳的差別
They strangle me
他們正一點一滴的讓我窒息
I can't explain myself at all.
我不能把我自己解釋的完美
And all the wants
想要什麼
And all the needs
需要什麼
All I don't want to need at all.
和我不需要的
The walls start breathing
心防 一點一滴的褪去
My mind's unweaving
我的心正一點一滴的分裂
Maybe it's best you leave me alone.
妳離開了我 或許這是最好的原因
A weight is lifted
就在當晚
On this evening
我好像身處空中
I give the final blow.
失去任何知覺
When darkness turns to light,
當黎明來臨時
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
A falling star
流星
Least I fall alone.
讓我感覺我好孤單
I can't explain what you can't explain.
妳不能解釋的事 我能解釋什麼
You're finding things that you didn't know
妳找到了妳想要的答案
I look at you with such disdain
我看著妳用不屑的眼神
The walls start breathing
心防 一點一滴的褪去
My mind's unweaving
我的心正一點一滴的分裂
Maybe it's best you leave me alone.
妳離開了我 或許這是最好的原因
A weight is lifted
就在當晚
On this evening
我好像身處空中
I give the final blow.
失去任何知覺
When darkness turns to light,
當黎明來臨時
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
Just a little insight won't make this right
就算在怎麼仔細觀察 都挽回不了
It's too late to fight
已經太晚去爭執
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
Now I'm on my own side
現在 我只有我自己
It's better than being on your side
這比擁有妳時還好一些
It's my fault when your blind
讓妳愛上我 這是我的錯
It's better that I see it through your eyes
總比從妳眼睛看出這些好
All these thoughts locked inside
所有的想法 都鎖在心裡
Now you're the first to know
現在 妳是唯一一個知道的人
When darkness turns to light,
當黎明來臨時
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
Just a little insight won't make this right
就算在怎麼仔細觀察 都挽回不了
It's too late to fight
已經太晚去爭執
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
When darkness turns to light,
當黎明來臨時
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了
Just a little insight won't make this right
就算在怎麼仔細觀察 都挽回不了
It's too late to fight
已經太晚去爭執
It ends tonight
一切都在當晚結束了
It ends tonight.
一切都在當晚結束了

arrow
arrow
    全站熱搜

    j27664646 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()